Jesteś tutaj:

Support Engineer

Miejsce pracy:

Rzeszów

Opis stanowiska:

Jako Support Engineer będziesz częścią kilkunastoosobowego zespołu składającego się z developerów, analityków oraz architektów, a projekty, nad którymi będziesz pracował przygotowywane są dla międzynarodowych klientów z branży medycznej.

Twoje zadania:

  • zapewnienie wsparcia i komunikacja z międzynarodowymi klientami
  • rejestracja, monitorowanie, analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów i nieprawidłowości
  • pomoc w konfiguracji systemu, aplikacji, środowiska, korekta problemów konfiguracyjnych
  • zapewnienie wsparcia zespołu developerskiego, opcjonalnie wprowadzanie drobnych poprawek w kodzie, pomoc w testowaniu i implementacji
  • monitorowanie stabilności działania elementów systemu informatycznego

Twoje umiejętności:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację werbalną (kontakt z klientem anglojęzycznym) oraz korzystanie z dokumentacji technicznej
  • znajomość systemów UNIX/Linux, Windows
  • min. podstawowa znajomość baz danych Oracle i SQL

 

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień: APACHE, Web Application Servers (WebLogic, JBoss, itp), Docker, DevOps
  • znajomość jednego z języków programowania: C#, Python, Java, JS, XSLT

 

Możemy Ci zaoferować:

  • wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • dostęp do najnowszych technologii oprogramowania
  • szkolenia
  • okresowe premie za wyniki
  • dofinansowanie karty MultiSport lub Karty Medycznej
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • doskonalenie języka angielskiego w ramach bezpłatnych zajęć
  • przyjazną atmosferę

Naszym pracownikom oferujemy również:

Karta MultiSport

Ubezpieczenie grupowe

Prywatna opieka medyczna

Lekcje angielskiego

Szkolenia

Dostęp do nowych technologii

Możliwe wyjazdy zagraniczne

Dofinansowanie posiłków

    *Wybierz stanowisko na jakie aplikujesz:
    *Wybierz miejsce pracy:
    Poziom wykształcenia:
    Rok ukończenia:


    Jeżeli chce Pan/Pani abyśmy rozpatrywali jego kandydaturę także w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zaznaczenie i umieszczenie w CV dodatkowej klauzuli:


    *Wymagane

    Aplikuj do nas na adres e-mail: praca.rzeszow@softsystem.pl z dopiskiem: Support Engineer – Rzeszów

    Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SoftSystem Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Leszka Czarnego 6a w Rzeszowie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.”

    Jeżeli chce Pani/Pan abyśmy rozpatrywali jego kandydaturę także w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy o umieszczenie w CV dodatkowej klauzuli:

    „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SoftSystem Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Leszka Czarnego 6a w Rzeszowie w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat tego stanowiska, napisz do nas na adres: praca.rzeszow@softsystem.pl Nasz rekruter chętnie udzieli wyczerpującej odpowiedzi.

    Proces rekrutacji w naszej firmie