SoftHLA
SoftHLA – system zarządzania informacjami immunogenetycznymi dla potrzeb laboratorium diagnostyki genetycznej – dostarcza funkcjonalności przydatne w pracy z przeszczepami narządów, przeszczepami stałych komórek macierzystych/kości, transfuzją krwi i dla innych celów medycznych. System dostarcza dynamiczne narzędzie przydatne w laboratoriach immunogenetycznych.
Rozszerzona funkcjonalność SoftHLA zapewnia użytkownikom niezastąpione narzędzie pozwalające na ocenę informacji i zastosowanie jej w trakcie obserwacji i poszukiwania grup pacjentów dla celów przeszczepów czy innych immunogenetycznych badań. W rezultacie, lekarze mogą polegać na szerokim zakresie funkcjonalności i unikalnych możliwościach jakie ma SoftHLA. Dzięki solidnej, a jednocześnie elastycznej architekturze, SoftHLA zaspokaja potrzeby użytkowników w różnych działaniach, od wykorzystania metody typowania anygenów zgodności tkankowej (HLA) w oparciu o reakcje łańcuchowa polimerazy (PCR) do różnorodnych technologi fazy stałej. Ponadto, SoftHLA może współpracować z praktycznie każdą aplikacją informatyczną, jak również ze wszystkimi zautomatyzowanymi i niezautomatyzowanymi narzędziami wpierającymi Luminex, cytometrię przepływową, sekwencjonowanie, czy inne technologie zewnętrznych dostawców, wliczając w to One Lambda, Abbott, Life Technologies i inne.
Funkcje: | Zalety: |
---|---|
Profil pacjenta zawierający historię choroby pacjenta i zapis badań. |
Zapewniając taki przekrojowy, historyczny przegląd danych pacjenta, ułatwia podejmowanie trafnych decyzji medycznych I zwiększa efektywność pracy. |
Jednolity zapis dla celów przeglądania historii doboru dawcy (crossmatch). |
Umożliwia użytkownikom śledzenie wcześniejszych wyników próby crossmatch oraz typowanie wyników przeciwciał, co pomaga w wyborze dawcy i obserwacji odporności po przeszczepie. |
Każdy przeszczep/zabieg jest elektronicznie powiązanych z pacjentem dzięki SoftHLA’s TX Event tab. |
Pozwala na prowadzenie i utrzymanie zapisów dotyczących poważnych uczuleń, czy przeprowadzonych zabiegów i ocenę jakości opieki nad pacjentem. |
Łatwe i szybkie wyszukiwanie informacji przy użyciu standardowych i zindywidualizowanych funkcji raportowania. |
Zapewnia możliwość tworzenia raportów z czynności bieżących i raportów wydajności, co pomaga zarówno w zarządzaniu laboratorium, danymi dotyczącymi pacjentów i wyników badań, co wykorzystywane jest w ocenie tendencji klinicznych i w publikacjach. |
Szybki dostęp do obowiązujących zasad polityki zawodowej, algorytmów i porad poprzez linki zewnętrzne. |
Umożliwia łatwy dostęp do struktur decyzyjnych,Standardowych Procedur Operacyjnych (SOPs) przechowywanych w sieci wewnętrznej i na odpowiedniej domenie Web; ułatwia dostęp do materiałów źródłowych. |
Możliwość skonfigurowania procesu przetwarzania i testowania próbki z zastosowaniem arkusza roboczego i listy zadań. |
Umożliwia tworzenie protokołów i „punktów przechwytywania danych” w oparciu o Standardowe Procedury Operacyjne ( Standard Operating Procedures SOPs) przy jednoczesnym usprawnianiu procesów i procedur; wspomaganie techników poprzez protokoły badań odzwierciedlające zasady sformułowane w SOP, mające zapewnić spójne i usprawnione działanie. |
Manager’s dashbord dla potrzeb rozdzielania i nadzorowania pracy w całej jednostce. |
Ta funkcjonalność zapewnia ogólny dostęp do wszystkich członków zespołu i możliwość szybkiego przypisywania im pracy. Zapewniając możliwość łatwego przypisywania przypadków, pozwala managerom dopasowywać konkretne przypadki indywidualnym pracownikom czy grupom, w zależności od ich umiejętności i specjalizacji. Pozwala to na osiągnięcie maksymalnej wydajności dzięki większym osiągnięciom uzyskanym mniejszym nakładem sił. |
Zaawansowana elastyczność systemu pozwala użytkownikom na wybór predefiniowanych czy konfigurowalnych protokołów badań dając tym samym nieograniczone możliwości tworzenia. |
Możliwość ulepszania wprowadzonych zapisów daje równocześnie możliwość wpływania na usprawnianie pracy systemu. |
Pełny audyt działań każdego użytkownika systemu. |
Zapewniając możliwość łatwego przypisywania przypadków, pozwala managerom dopasowywać konkretne przypadki indywidualnym pracownikom czy grupom, w zależności od ich umiejętności i specjalizacji. Pozwala to na osiągnięcie maksymalnej wydajności dzięki większym osiągnięciom uzyskanym mniejszym nakładem sił.· Funkcja ta pozwala również członkom zespołu na łatwą koordynację badań immunogenetycznych i diagnostycznych. |
Genetics Information Systems Suite modules
- 1
- 2